wtorek, 25 lipca 2017

Nowy wygląd bloga & nowa zakładka!

Witajcie! Tak wiem, od ostatniej aktualizacji z lampionami nie było tutaj praktycznie żadnego posta, za co od razu chciałabym was przeprosić. Zwyczajnie nie miałam pomysłu, o czym mogłabym napisać, a nie chciałam robić tego na siłe, bo wiadomo, nie wyszło by pewnie nic ciekawego. No ale nic - w tym tygodniu postaram się bardziej coś zorganizować. A teraz, jak już zapewne zauważyliście, wygląd bloga trochę (może nawet trochę bardzo) się zmienił. Szablon, kolorystyka no i ogólnie większość rzeczy uległa zmianie. Na pierwszy rzut oka, blog jest o wiele jaśniejszy (bo teraz jest praktycznie biały, brawo Aur) oraz występują na nim moje ulubione, pastelowe kolorki *-*. Zastanawiałam się nad miętą i pudrowym różem...no i jak widzicie, róż wygrał. Jakoś bardziej mi pasował do bloga o SSO...nie wiem, może dlatego, że logo Star Stable też jest różowe? xD
Oprócz kolorystyki postanowiłam zmienić także ten "obrazek" na samej górze bloga. Wcześniej, było tam zdjęcie moje i Ari, a teraz zastępuje je szaro-różowy pasek z moją postacią, która macha do was i zaprasza do czytania bloga! xD Dzięki temu, wydaje mi się, że wygląda to bardziej przejrzyście. Zmieniłam także zdjęcie swojej postaci w zakładce "O nas", żeby bardziej pasowało do ogólnego wyglądu bloga. No cóż...szczerze mówiąc, ten wygląd o wiele bardziej mi się podoba niż wcześniejszy. Nie jest już taki...zwykły? A wy, co sądzicie o tej zmianie? Możecie podzielić się ze mną swoją opinią w komentarzach c:
No oki, a teraz przechodzimy do drugiej części posta. Jak zapewne zauważyliście, na blogu pojawiła się także nowa zakładka. Nazywa się "Układy ujeżdżeniowe"...no i po nazwie, zapewne już domyślacie się, co się będzie w niej znajdować. Otóż od razu mówię, że jest to mój, oryginalny pomysł i nie kopiowałam go z żadnego innego bloga. W owej zakładce będą znajdować się głównie układy/kadryle ujeżdżeniowe, których możecie nauczyć się wykonywać w SSO. Po co zrobiłam tę zakładkę? Cóż, zapewne z tego powodu, że wprost uwielbiam takie rzeczy robić w grze, a wymyślanie tras skokowych czy właśnie takich układów, są jednym z moich ulubionych tam zajęć. Układy, które tam będą, śmiało możecie wykorzystywać do różnych konkursów, zabaw, a nawet jako wasz układ klubowy, jeśli nie macie pomysłu C: Na razie jest ich tam niewiele, ale co jakiś czas będę starała się tam wstawiać jeden czy dwa nowe układy, żebyście mieli różnorodność wyboru. Hmm..no tak, post wyszedł dosyć długi, a to tylko że tak powiem są sprawy "organizacyjne". Ale cóż, jak przeczytaliście to wszystko i nie umarliście po drodze z nudów, to gratuluję X'D. Teraz już nie będę przedłużać i się z wami żegnam. Do zobaczenia w kolejnych postach, Cya! <3

/Auri <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger