piątek, 7 lipca 2017

Czarne kamienie

Hej! Jak wiecie, w SSO nigdy różnych bugów i błędów nie brakuje, toteż teraz przecież nie mogłoby być inaczej. Właśnie wjeżdżałam sobie do Stajni Nowej Grani w Eponie i nagle w oczy rzuca mi się taki oto widoczek:


Piękne kamyczki, prawda? xD
Wydaje mi się, że znowu szykują coś nowego związanego z grafiką. Bo w końcu, sporo graczy (w tym także niestety ja), ma problem z kolorową mozaiką na ekranie, po włączeniu gry. I jeszcze teraz te kamienie. Mam nadzieję, że naprawią to jakoś w najbliższym czasie, bo przyznam, że trochę się przeraziłam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam te wielkie, puste, czarne plamy na Wyspach Zachodzącego Słońca. Szczerze mówiąc, teraz to nie chciałabym mieć stajni w Eponie. xD
A wy? Jak myślicie, czym jest spowodowany ten bug? Dajcie znać w komentarzach, co o tym sądzicie ;) A teraz łapcie jeszcze dwa moje zdjęcia z tymi pięknymi głazami:


(Ta, wygląda to dosyć mrocznie xD)

Także proszę bardzo, podziwiajcie XD A ja się z wami żegnam, do zobaczenia w kolejnym poście, Cya! <3

/Auri <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger