wtorek, 18 lipca 2017

Nowa ja & nowi kopytni przyjaciele!

Witam! Parę dni temu, zespół SSO ogłosił double, czyli podwójne Star Coins. Oczywiście, ja jak co miesiąc (no, prawie xD) kupiłam parę sc na nowe konie. W tym miesiącu mogę powiedzieć, że trochę zaszalałam, ale no...od czasu do czasu powiedzmy, że można X'D. Kupiłam 8 nowych koni, a także zmieniłam trochę swój wygląd. Znaczy, tylko włosy. Oto nowa ja:


Teraz mam takie oto warkoczyki C: Kolor pozostał bez zmian, bo ten platynowy blond bardzo mi się podoba i jakoś nie wyobrażam sobie swojej postaci w innym odcieniu. No ale, oczywiście jak już wspomniałam wcześniej, do mojej stajni zawitali nowi, nieparzystokopytni przyjaciele. A oto i oni:

Crimsoncrescent


Thunderghost


Mistspark


Snowtear


Cocolucky


Silvermist


Southflower


Ashdancer


Okej, a więc z nowych koni to wszystko. Na początku ogólnie miałam kupić tylko araby, morgana i tego siwka oldenburga, ale w ostatni dzień double skusiłam się jeszcze na te pozostałe 3 ^^. A u was w stajni pojawiły się jakieś nowe kopytne piękności, po tym weekendzie podwójnych Star Coins? Pochwalcie się w komentarzach, a jak na razie to żegnam się z wami w tym poście i do zobaczenia w następnym. Cya! <3

/Auri <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger