niedziela, 2 lipca 2017

Fire Eagles Army!

Hej, hej, hej! Witam w drugim poście na naszym blogu! Będzie on dotyczył tego, że...założyłam swój własny klub :D Tak, to znaczy, może nie założyłam, tylko założyŁYŚMY. Współwłaścicielką jest właśnie mój ziemniaczek, Ari. Będzie mi pomagała ogarniać ten klub i ogólnie nim przewodzić pod moją nieobecność albo coś. FEA jest jeszcze bardzo małe, mamy tam może na razie z 5 osób, ale liczę, że z czasem się ono powiększy i naszych Orzełków będzie o wieeele więcej ^^. Szczerze mówiąc, dawno nie prowadziłam klubu i teraz przyznam się, że trochę dziwnie się czuję, jak wszyscy się głównie do mnie zwracają z jakimś problemem itp. Ale myślę, że damy radę c: Teraz łapcie nasze zdjęcie, które zrobiłam w dzień powstania Fire Eagles Army:


Jeśli ktoś z Was, będzie chciał do nas dołączyć, wystarczy napisać mi lub Arishy na pocztę, a wtedy od razu dodamy, kiedy tylko wejdziemy na SSO :) Póki co, nie mamy żadnych wymagań co do poziomu, więc naszym Orzełkiem może być każdy. Jak na razie, żegnam się z wami, do zobaczenia w kolejnych postach! Cya! <3

/Auri <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger