poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Pandoria

Witajcie! Tak wiem, długo mnie nie było, ale powiem wam, że średnio miałam czas, żeby coś tu wstawiać. No cóż - tak czy inaczej, jak już wiemy, w ostatniej środowej aktualizacji zostały dodane zadania z główną fabułą. Otóż jak wiadomo, dzięki nim mogliśmy dostać się do legendarnej Pandorii, aby uratować Annę (której koniec końców i tak z tamtąd nie wyciągnęliśmy, ale mniejsza). Nie będę wam tutaj opisywać całych tych zadań, bo i tak zapewne każdy je robił i byłoby to bez sensu. A nawet jeśli ktoś jeszcze ich nie miał, to zapewne nie chce spojlerów.
Tak czy inaczej, w ramach rekompensaty na ten brak postów w ostatnim czasie, zrobiłam dla was mały filmik, a może bardziej prezentację ze zdjęciami z Pandorii i innych ciekawych miejsc, które mogliśmy odwiedzić, podczas wykonywania owych zadań. Cóż, nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia:


Ogólnie też przepraszam, za taką bardzo średnią jakość tych zdjęć, ale mam jakiś stary i kijowy program do robienia takich cuśków, i właśnie tak to wychodzi.

Podsumowując te zadania, to według mnie były one naprawdę świetne! I ta Pandoria, Skarbiec Kamieniarza jak i nawet przejścia przez portale były mega dopracowane i śliczne. Muszę przyznać, że SSO się postarało z wyglądem.
Zadania także były ciekawe, najbardziej chyba zaskoczył mnie Darko, bo myślałam, że uratujemy w końcu Annę, a tu proszę...xD
No i oczywiście, szkoda że takie krótkie, szczerze mówiąc, myślałam że będą trwały chociaż dwa dni. Tak czy inaczej, questy bardzo mi się spodobały i z niecierpliwością czekam na kontynuację ^^ Może w następnych już uratujemy Annę? Cóż, miejmy nadzieję, bo przecież ona nie może siedzieć w tej Pandorii w nieskończoność D: (Co innego oczywiście niż ja, ja tam mogę nawet zamieszkać. Szkoda, że nie można sobie ustawić stajni w jednym z tych magicznych grzybów ;c Latałabym na płaszce...ee, dobra, nie ważne xD)
Ja jak na razie się z wami żegnam, mam nadzieję, że ta moja prezentacja się wam choć trochę spodobała. Chciałam zrobić coś kreatywniejszego, niż po prostu wstawienie zdjęć. Poza tym, było ich naprawdę sporo i nie chciałam, żeby przez to ten post był jakiś mega długi. A tak to jest wszystko w jednym miejscu, nawet z muzyczką! xD
Cóż, do zobaczenia w kolejnych postach, Cya! <3

/Auri <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger