poniedziałek, 21 sierpnia 2017

NOWA SERIA: Top 3 - Mistrzostwa!

Hej! Od pewnego czasu, da się zauważyć, że na blogu pojawiają się głównie posty z aktualizacjami i...no właśnie. Tylko one. Przez jakiś czas nie miałam pomysłu, co by tu jeszcze umieszczać, ale pewnego razu, jeżdżąc sobie po Wyspie Jorvik, wpadłam na genialny (wszystkie moje pomysły są genialne ok) pomysł. ZROBIĘ TOP 3! Cóż, zapewne samo czytanie aktualizacji nie należy do najciekawszych, więc postanowiłam, że od teraz nie będzie tu tak nudno i co jakiś czas będę wstawiać posty właśnie z tej serii. No tak, ale na czym będzie to polegać? Zapewne już się domyślacie, bo sama nazwa mówi wiele za siebie - będę tu umieszczać 3 moim zdaniem, najlepsze rzeczy z danej kategorii. Od razu podkreślam MOIM ZDANIEM, gdyż będzie to moja, subiektywna opinia na owy temat, a każdy może mieć inną ulubioną rzecz.

Tak, a więc zaczynajmy! Na pierwszy ogień, idą mistrzostwa. Ja osobiście kiedyś bardzo lubiłam brać w nich udział i ścigać się, bywałam praktycznie na każdych, jednak teraz już nie skupiam się tak bardzo na nich. Jednak mimo tego, lubię od czasu do czasu pójść sobie na jakieś i trochę porywalizować o ten pikselowy, złoty medal.

Mistrzostwa Valedale
Moimi ulubionymi mistrzostwami są Mistrzostwa Valedale. W SSO jak i ogólnie w jeździectwie, uwielbiam skakać, więc z racji tego, że na tych cs'ach skoków jest najwięcej, zajęły one w mojej "topce" 1 miejsce.


Mistrzostwa Jodłowego Gaju
Na drugim miejscu, plasują się Mistrzostwa Jodłowego Gaju. Tak, te cs, które dla niektórych mogą wydawać się mega wkurzające i trudne - dla mnie są jedynymi z najlepszych. Najbardziej chyba podoba mi się na nich deszcz, bo jest to w sso coś innego. No i też te drzewa, które spadają i czasem można mieć wrażenie, że lecą wprost na Ciebie :D Bardzo mi się to podoba, mimo, że trasa nie należy do najłatwiejszych.


Mistrzostwa Moorland
Ostatnimi mistrzostwami, zamykającymi moje "TOP 3", są Mistrzostwa Moorland. Może i są takie "zwykłe", a trasa jakoś zbytnio nie powala, to mimo wszystko ogólnie bardzo dobrze mi się je jeździ i jakoś chyba najczęściej na nich bywam. xD


Cóż, myślę, że to byłoby na tyle. Czekam na wasze komentarze, dotyczące mistrzostw. Macie jakieś swoje ulubione cs? Chętnie poczytam. ^^ A teraz się z wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście. Cya! <3

/Auri <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Star Stable oczami Auristeli i Arishy , Blogger